معرفی نیازهای فناوری شهرداری یزد

"دومین رویداد ملی معرفی نیازهای فناوری صنایع و دستگاه های اجرایی استان یزد"

این رویداد در بخش نیازهای شهرداری یزد به همت *مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد* با محوریت نیازهای سه سازمان حمل و نقل بار و مسافر، مدیریت پسماند، مرکز مهندسی و ایمنی ترافیک در تاریخ 4 اسفند ماه 1401 در محل کارخانه نواوری درخشان یزد برگزار خواهد شد.


✅ فناوران دارای راه حل برای چالش های مطرح شده می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای حضور در جلسات مذاکره با واحدهای متقاضی از طریق تماس با شماره  03537269816 داخلی 25  و یا پیامرسان واتساپ/ایتا 09162534891  و یا مراجعه به سایت event.yazd.ir  اقدام نمایند.

بیشتر بدانید

معرفی نیازهای فناوری صنایع و دستگاه های اجرایی استان یزد

قابل توجه فناوران، متخصصان و پژوهشگران:

دومین رویداد ملی "معرفی نیاز های فناوری صنایع و دستگاه هی اجرایی استان یزد" با محوریت حوزه های: صنعت، آب، انرژی، محیط زیست و مدیریت شهری (حمل و نقل، ترافیک و پسماند) در تاریخ 3 و 4 اسفندماه سال جاری در یزد برگزار می گردد
از کلیه فناورانی که قادر به رفع نیازها و چالش های اعلام شده هستند دعوت می گردد تا برای مذاکره با متقاضیان در رویداد حضور به هم رسانند.

*لیست نیازهای احصاء شده و فرم ثبت نام به پیوست تقدیم می گردد.

علاقه مندان برای شرکت در رویداد می توانند فرم پیوست را تکمیل و حداکثر تا تاریخ 1401/11/27 از طریق شماره 09162534891 در پیام رسان ایتا یا واتساپ ارسال نمایند.

تاریخ برگزاری رویداد: سوم و چهارم اسفندماه- خیابان شهید چمران کارخانه نوآوری درخشان یزد
شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر: 03537269816 داخلی 25

 

 

بیشتر بدانید

جشنواره سرمایه‌گذاری و راهکار تأمین مالی یزد( جسور )

قابل توجه سرمایه گذاران، صنعتگران و شرکت های فناور و دانش بنیان

• برگزاری اولین "جشنواره سرمایه¬گذاری و راهکار تأمین مالی یزد- جسور" • ویژه تامین مالی طرح های فناور، دانش بنیان و خلاق

• 23 تا 25 بهمن¬ماه - کارخانه نوآوری درخشان یزد

• با حضور نمایندگان صندوق¬های سرمایه¬گذاری و تامین مالی، بانک ها و سرمایه¬گذاران بخش خصوصی "کشوری و استانی"

• میزهای مشاوره اخذ تسهیلات، سرمایه گذاری و جذب سرمایه، ارزش گذاری، تهیه طرح های اقتصادی

• با امکان پذیرش طرح، اخذ کانتر و رونمایی از محصولات و دستاوردها و امکان حضور در میزهای مذاکره سرمایه¬گذاری

• برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ کانتر با مجری برگزاری رویداد به شماره 37269816(035)داخلی 30 تماس حاصل نمایید.

https://yun.ir/jasour

بیشتر بدانید

صنعت هوشمند و اقتصاد دیجیتال

شرکت شهرک‌های صنعتی استان با همکاری منطقه ویژه علم و فناوری و جمعی از فعالان حوزه فناوری اطلاعات و حامیانی که لوگو آنها در پوستر درج شده است، برگزاری رویداد استارتاپی "اقتصاد دیجیتال و صنعت هوشمند" را در قالب معرفی محصولات جدید / DemoDay برنامه‌ریزی نموده است. رویداد نهایی ساعت 9 صبح 25 بهمن، همزمان با روز پایانی رویداد سرمایه‌گذاری جسور، در کارخانه نوآوری درخشان برگزار می‌شود.

از عموم کارآفرینان و مدیران دعوت میشود با ثبت نام برای حضور در این رویداد، با دستاوردهای فعالان این حوزه آشنا شوند و از آنها در جهت افزایش کارآیی و بهره وری نظام مدیریت استفاده کنند.

همچنین از واحدهای فناور و دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دعوت میشود، نسبت به ثبت ایده تجاری شده و بارگذاری فایل معرفی محصولات (گزینه ثبت ایده در پایین همین صفحه) جهت ارجاع به کمیته داوری اقدام نمایند.

 

محورهای برگزاری رویداد:

  • اینترنت اشیا (IOT)
  • داده های عظیم (Big Data)
  • هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)
  • چاپ سه بعدی (3D Printing)
  • رباتیک(Robotic)
  • رایانش ابری (Cloud Computing)
  • سیستم های یکپارچه و داشبورد مدیریتی (Integrated Systems)
  • بلاکچین
  • NFT

 محل برگزاری: کارخانه نوآوری درخشان یزد

زمان: 25 بهمن ماه 1401

آدرس : یزد - خیابان چمران 

مهلت ثبت نام: 23 بهمن ماه

تلفن : 03536331380

ایمیل: info@yazdinf.com

دانلود فرم ثبت نام

 

نحوه گزینش و انتخاب شرکت کنندگان در رویداد نهایی:

هیات داوران با ترکیب نمایندگان کارفرما، سازمانهای همکار، واحدهای صنعتی منتخب، سرمایه‌گذاران و متخصصان موضوع، در مراحل داوری مقدماتی و روز داوری ( بر اساس معیارها و فرم ابلاغ شده توسط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی) نسبت به گزینش شرکت کنندگان اقدام خواهند نمود.

در مرحله مقدماتی،‌ داوری مجازی و بر اساس مستندات خواهد بود و در رویداد نهایی،‌ داوری بصورت حضوری و بر اساس مصاحبه و پرسش و پاسخ صورت خواهد گرفت.

 

 

 

بیشتر بدانید

رویداد اردوی آموزش بازی‌سازی یزد (بوت‌کمپ)

اردوی آموزش بازی‌سازی استان یزد که پنجمین رویداد استعدادیابی انستیتو ملی بازی‌سازی در کشور است، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و کارخانه نوآوری درخشان از 16 تا 20 مهرماه برگزار می‌شود.

این رویداد شامل 50 ساعت آموزش فشرده بازی‌سازی با حضور مربیان حوزه فنی بازی‌سازی است و به شرکت‌کنندگان در آن گواهینامه بازی‌سازی انستیتو ملی بازی‌سازی ارائه می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این اردو پس از اتمام فرآیند آموزش‌ها در حوزه‌ فنی و تشکیل تیم، در قالب مسابقه بازی‏‌سازی (گیم‌جم) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا بتوانند براساس آموزش‌های ارائه شده به تولید یک محصول دست پیدا کنند. به پروژه‌های برتر این رویداد براساس ارزیابی داوران، هدیه نقدی تعلق می‌گیرد.

 ایجاد شرایط جذب منتخبان به عنوان نیروی انسانی توانمند و با استعداد در صنعت بازی‌سازی کشور، ارائه گواهینامه مهارتی، استفاده رایگان از دوره‌های آموزشی مقدماتی انستیتو ملی بازی‌سازی و ارائه آموزش‌های مستمر از دیگر امتیازاتی است که توسط انستیتو ملی بازی‌سازی برای تیم‌های منتخب این رویداد در نظر گرفته شده است.

این رویداد از 16 تا 20 مهر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان در این استان می‌توانند برای ثبت‌نام از اینجا اقدام کنند.

گفتنی است انستیتو ملی بازی‌سازی با رویکرد حمایت از کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور در تابستان 1401 اردوهای آموزش بازی‌سازی را در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و جلفا را در میان استقبال علاقه‌مندان به آموزش بازی‌سازی برگزار کرد.

بیشتر بدانید