اخبار

اخبار و رویدادهای کارخانه نوآوری درخشان یزد

همرمان با برگزاری رویداد فناوری

پیام معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد به مناسبت روز فناوری اطلاعات

پیام معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد به مناسبت روز فناوری اطلاعات

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزدبه مناسبت بیست و دوم تیرماه؛ روز فناوری اطلاعات پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه حسینی ، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزدبه مناسبت بیست و دوم تیرماه؛ روز فناوری اطلاعات پیامی صادر کرد.

نامگذاری 22 مرداد ماه به عنوان روز ملی فناوری اطلاعات که با زادروز دانشمند بزرگ ایرانی محمد بن موسی خوارزمی مصادف گشته در حقیقت فرصتی برای ارزیابی اهمیت و نقش مهم این حوزه برای سرآمدی و تعالی هر جامعه است و بی تردید جهان امروز در همه بخشها و عرصه هایش همواره از منظر و دریچه شاخص فناوری اطلاعات مورد تحلیل قرار خواهد گرفت.
در این میان، استان یزد، همواره با برخورداری از نخبگان و جوانان برومند و اندیشمندان و فرهیختگان نیک سرشت، از پیش قراولان عرصه علم و فرزانگی در بخش های مختلف کشوری و بین¬المللی بوده و در صحنه های مختلف قابلیت ها و توانمندی های مردمان خویش را در این عرصه به اثبات رسانیده است.
بر همگان مبرهن است که یکی از عرصه های مهم و خطیر به ویژه برای کمک به توسعه و اعتلای روز افزون استان دارالعباده و دارالعلم یزد، حوزه زیربنایی و سرنوشت ساز فناوری اطلاعات است که می تواند آینده و چشم انداز توسعه استان را درخشان و سرعت تعالی در بخش های مختلف را شتابان نماید.
در حالی که به نظر می رسد آینده یزد، این میراث ارزشمند جهانی بیش از هر چیز به توسعه بخشهای گردشگری و اقتصاد دانش بنیان چشم دوخته باشد، جایگاه فناوری اطلاعات و توسعه شتابان آن موضوعی راهبردی و حیاتی است که مکررا نیز در سیاستهای کلان دولت مردمی سیزدهم مورد تاکید و توجه قرار گرفته و تقویت روزافزونش به مطالبه ای عمومی بدل شده است.
اینجانب با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید و عظیم غدیرخم و گرامیداشت روز ملی فناوری اطلاعات و همچنین قدردانی صمیمانه از تلاشهای خالصانه همه دست اندرکاران حوزه فناوری اطلاعات، مدیران، مسئولان و شرکتهای دانش بنیان، فناور و خلاق مرتبط با این عرصه، موفقیت و سربلندی همه نخبگان، فرهیختگان و دلسوزان این حوزه خطیر و آینده ساز را در پرتو آرمانهای متعالی امام راحل(ره) و منویات رهبر  عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و سیاستهای مردمی دولت سیزدهم، در تمامی لحظات با برکت زندگی  از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

اشتراک‌گذاری در:

 اخبار مرتبط